"הוא עלה לארץ כדי להתגייס; אנחנו רוצים אותו חי"

עניין משפחתי No Comments on "הוא עלה לארץ כדי להתגייס; אנחנו רוצים אותו חי"

ורדה בן ברוך, סבתו של עידן אלכסנדר, בן 19 מניו ג'רזי שהתגייס לגולני ונחטף לעזה, ליעל צייטלין בעניין משפחתי: "אנחנו בטלטלה מאוד קשה, אין לנו יום ולילה. הוא בחור מקסים, ילד משפחתי. הוא התאהב בארץ ובגיל 18 החליט שבמקום ללכת לקולג' כמו כולם, הוא עולה לארץ לעשות שירות צבאי כלוחם"

צילום: דובר צה"ל
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עידן אלכסנדר, בן 19 מניו ג'רזי, התגייס לגולני כחייל בודד. ב-7 באוקטובר הספיק לומר לאימו יעל שיש מטחים, ושלא תדאג. זאת הייתה הפעם האחרונה שאימו שמעה ממנו לפני שנחטף.

ורדה בן ברוך, סבתו, שוחחה עם יעל צייטלין בתכנית 'עניין משפחתי': "אנחנו בטלטלה מאוד קשה, אין לנו יום ולילה. חוסר ודאות מוחלט. הבת שלי יעל מניו ג'רזי באה להיות איתנו בחג סוכות, הלב של אימא אמר לה להגיע להיות עם הבן שלה. היה חג כל כך יפה. חשבתי לעצמי החגים עברו בשלום, פתאום זה נפל משום מקום".

היא סיפרה על נכדה החטוף: "בחור מקסים, ילד משפחתי. הוא התאהב בארץ ובגיל 18 החליט שבמקום ללכת לקולג' כמו כולם, הוא עולה לארץ לעשות שירות צבאי כלוחם. הוא התגייס לגולני לפני כשנה. לא שמענו ממנו כלום, אבל אנחנו יודעים שהוא יצא מפה חי. ראינו את זה בסרטון של חמאס. אנחנו רוצים אותו חי".



0 תגובות